Tuesday, May 3, 2011

universiti???????

grrrrrrrrrrr. kdg-kdg kn, hmm tak-tak. SETIAP HARI aku boleh depressed gilaa oleh sebab UNIVERSITI nii. hebat kan dy? boleh smp buat aku stress gilaa. hebat-hebat. hmm, silap aku jgk sbb upu tu. tp ble tgok ade kwn-kwn yg da jejak kaki kt kolej-kolej membuatkan aku rasa tekanan yang teramat lah sgt. teramat-amat-amat-amat lahhh sgt! huarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. siapa yang tak sedih kan? hmm. tp takpe. aku ttp tgu lg. sabar separuh daripada iman kan?


hmm. COUPLE? dah takde makna lg dlm hidup aku. bia laa dy nak ckp ape skaly pun. bukan niat aku nak buat mcm ni. act aku da serik COUPLE. bia la benda tu semua dtg cary aku, and bukan aku yg cry :D now, aku kne lupakan semua probs aku. anddd, aku skng keje kt BIGCINEMAS tu haa, yaa, best taw :) tiket-tiket. HAHAH kbye nak tidur. zzzzzzz :D

No comments:

Post a Comment