Tuesday, October 25, 2011

derita -.-

haihh . post entry today , DERITA .
tahu knp ? huaa . sedey sedey sedey .
hmm act td aku kelua gn akak .
berjalan sakan bagai . karoke semua . sumpah best :)
g Kp japp . akak ahh . aku da ckp tanak g . degil nk g .
dah tu , lalu jelaa dpn kedai dia . ehem2 . -YANG DULU OKE-
aku takpasan dy . pastu terpandang dy and , dy pn pndg aku !
wowwww . lek luu . aku tak terjah dy pn oke . haha .
lgpn awek dy keje dlm tu jugak . mati la nakk -.-
dy tengok aku . mcm sayu . mcm tga bahgia . ahh lantaklaa . dy pn tk pena pk aku kan :)
pastu tgu akk amek kete dpn oldtaste . pusing blkng sikit .
oh no ! nmpk lagii ..
aku terus lari . huaa bukan ape . tknk la dy ckp nt aku tgok2 dy pulak kan .
org tksudi zannah . jgn mengharap :)
and aku rse skng ni , bia la aku hdup sorg dlu .
byk sgt bnde aku kne tempuh sorg2 .
ade jodoh , adela . mls pk . semua nak kn dy . haa nahh aku lepaskan dy .
so from now , belajar hdup sendiri . blek 2 3 pg sendiri .
mkn beli sndiri . takde lg da org nk msg2 kauu zannah :|
so byee . need some rest . demam tak baek lagi . throat maken membengkak .
adeii . nk raya saket pulak . btw , HAPPY DEVALI :)

No comments:

Post a Comment