Thursday, December 1, 2011

thanks kawan buat aku menangis :)

here.
nak touchg gilaaa babiyyy nih!
peduli ape kan. blog aku.
suke ahh :|
thanks beb sbb dah kene kan aku smp mcm ni.
tak sangka.
aku buat ni salah. buat tu salah. semua tak kne.
knp? mmg. mmg aku jahat, at least aku tunjuk jahat tuh!
korang? pk laahh. bkn aku nak jadi mcm tu. tp pk.
semua org buat silap.
hal korang sikit pun aku tak kacau. hal-hal peribadi korang,
sikit pon aku tak cite gn org laen. tp korang?
tegar nye korang buat aku mcm ni.
korang buat dosa tu dosa ni sikit pun aku tak bercerita.
pada aku korang kwn aku.
tp korang? betul lahh.
korang bkn kawan tp korang LAWAN.
seriously, from now aku kene lebey berhati-hati gn korang.
nvm, aku jatuh skg. takpee.
sape tahu one day nt?
onemorethg, cukuplaah ye?
kau dah berzaman putus gn aku.
so kau takde hak nk bercerita hal aku.
hal buruk kau sendiri jaga jelah. aku sikit pun tak menyalak okey?
MIND YOUR OWN BUSSINES beb.
takgune tegur aku tp blkng mcm sial.
sedey ah kne mcm ni. semalaman aku nngs kenang mende alah ni semua.
okey takpe. aku stick pada yg stu now. thanks taw?
serious doe. menyesal rapat gn korang. one wordss,
MENYESAL :)
tp takpe. bia aku tahu skg sblm bpe episod cerita lagi kau nk tambah2.
jd teruk. kan?
so btw, thanks LAWAN.
harini hari aku.
takpe. aku sabar.
yang kt atas selalu memerhati :)
sabar zannah. kau kuat. bia dugaan tu dtg.
tuhan tak kn turunkan dugaan kt kita kalau DIA tahu kita kuat.
airmata, please stop :)


No comments:

Post a Comment