Sunday, January 8, 2012

kosong.

Assalamualaikum :)


see? title pun KOSONG. so aku tak tahu nak story ape lagi. actually, memang tak ada apa apa yang menarik tatkala ini. wah. ayat waktu sekolah dulu dulu. haha :) haa, betul lah cakap orang. time sekolah dulu dulu tak nak. sibuk nak cepat habis sekolah sebab gatal nak kerja. then bila dah kerja, macam regret sebab dah habis sekolah. kalau nak di ikutkan balik, aku nak repeat PMR, SPM :) sebab aku nak buat yang terbaik. bukan bermakna aku nak repeat sebab aku fail semua. no no no :) bingai bingai aku pun ada lah terselit pandai sikit. hoho :D macam tutttt jee kan. nak tahu, bila sekolah dulu, waktu paling syok aku time rehat and lepas balik sekolah. haha. semua orang suka time tu.


sebab nya, masa rehat dah confirm confirm lah aku DATING. xoxo. agagagagaga :D makan sama sama dengan MIA dulu. roti coklat dah memadai. kengkonon nak jaga badan, jaga tata tertib. kang kalau melantak mee goreng, buruk pulak. bhahaha. sebab aku kalau nampak makanan time lapar, reti jee tengok orang :p then bila balik, kalau time zapin dulu, selalu lepak dekat bilik muzik. ahhh rindu sial semua tu. zapin, kena kacau semua. sumpah I MISS THAT TIME beb. SUMPAH RINDU. noktah. lepas tu, kalau tak ada zapin, aku mesti balik dengan MIA. kalau tak dengan JIHA aka SKUTER dia, mesti naik bas. then lepak dekat gemini :D tempat wajib yang kitaorang akan lepak. haha. MIA, ingat tak semua tu? kau rindu tak by semua tu? aku rindu sangat sangat. bila kenang balik, tak nak lepas walau sedetik pun waktu tu. betul lah orang cakap, kalau duduk bosan bosan mesti ingat kenangan lama. haih syok nyee.


another thing yang buat aku ingat sampai sekarang, bila sabtu, aku and the geng mesti pergi library. konon nya lah kan! haha, at last, lepak, memekak dalam tu. tak tahan, dua tiga minit jee bukak buku. lepas tu hampehhh. bila dah ada LOVE depan mata, memang dating jee lah. indah nya dunia. tepat pukul 12 jee, bandar menanti. sanggup bhai menapak jalan kaki dari library sampai bandar. hebat nya cinta dulu :D haha. nak story sampai besok tak habis ni. tengok, mula mula title macam kosong kan. haaa dah sepuluh minit dok menaip, datang lah kisah kisah silam dulu. rindu zaman kanak kanak yang pra matang :D sudah lah. letih pulak. setan pun dah bergayut depan mata ni. MIA pun dah sampai london agak nya tu. membuta ##. hehe. nite you all :)

No comments:

Post a Comment