Sunday, January 15, 2012

yess. kau bodoh :)

Assalamualaikum :)


baru sekejap post title yang bermasalah, haa ni datang lagi satu masalah :) kenapa ek macam macam masalah hari ini? haiyaa. surrender lah macam ni. bolehh? peeeeliiissshhhhhhhh :DD tapi takboleh jugak. haiyo. actually aku dapat call tadi dari nombor 012 bla bla bla. dia cakap dia ACID. aku hanya kenal acid kawan kepada kawan aku tu haa. then dia gelak gelak bagai. eh sedap. nak pulak layan lelaki gila macam tu.


and then, dia cakap dia RASYID RAHIM. haa. kan dah terMENTION nama kau. hambikk kau sejibik. lain kali takya nak kacau orang. bodoh betul. aku dah lah tak berapa nak cam suara dia. lepas tu beribu kawan dia gelak besar kat belakang. hoi, MABUK ka cik abg? sorry bro. if kau bace ni, yes. aku memang maksudkan kau. lain kali takya nak ganggu orang. hello, sedar diri sikit okey? kalau ye pun nak call pakai Hp membe sebab ade call free sebab birthday, beradap lah sikit. kita ISLAM. bukan america bhai.


kau nak mara? kau punya hal lah. kau nak jumpa? kau punya hal jugak. aku taknak kau kacau aku lagi. geram bhai bila jadi macam ni. macam BODOH tahu? grrrr. pffffftt lah. stupidos!

No comments:

Post a Comment