Monday, December 19, 2011

awkward.

assalamualaikum :) heyy readers sekalian. nampak tak hari-2 nak hapdet post baru :) ahahahah. suke ahh. belogg kita kan. takpayah nak tanye ah kenape. tampauu kangg. sia jea. hehe lek-2. gurauuu. post entry today bout awkward. tahu tak meanings dia ape? awkward means, in malay lah, means janggal. haaa mcm tulaaa. awkward tahuuu? XOXO.


okeyyy aku memang awkward gilaa bila rasa di  pinggirkan. korang penah rase tak macam tu? -.- sumpah nak nangis right now.. hurrrr T.T aku akui aku memang dah takrapat sangat gn dak-2 wayangg. biasalahh. ade jee yang nak jatuhkan aku skarang ni. bukan aku taktahu. aku diam kan jee. okey lahh, tak kesah laa kau nak jatuhkan aku ke ape. janji aku bekerja gn cara halal :)


ni semua berpunca dari guy bodo badagong tu ahh. buat mulut, cerita hal buruk aku kt semua. haa nahh, semua tak tegur aku. okey takpee. aku diam lagi. bersabarrrrrr :) bila aku diam, dia tetap takpuas hati. ade jee bende nak cari salah aku. firstly, aku memang taktahu yg diorg semua dah bercerita hal aku. then bila aku try datang kat diorg, diorg semua lari. awkward lahh sial. memang masetu aku down gilaaaa T.T pegi toilet nangissss, haaa cengeng kan. yes I am. bukan takmatured, I need some place. try to be in my shoes. I guess you would do same as me readers sekalian.


then, bende tu mula meracun fikiran semua yang ade kt stu. bayangkan 1/4 jee yang tegur aku. cepatt bayangkan! dapat takk? heeee :) tp takpelaa. bila dah kene mcm ni, rase awkward tu hilang sikit demi sedikit. aku try berhati-2. taknak rapat sangat gn semua orangg. kalaupuna ku ramai jantan, susakan kau tak? tak kn? aku ramai kawan lelaki sebab aku still tak jumpa yang terbaik dalam hidup aku. and now, I find it friends. bila aku dah jumpa yg terbaik, lagilahh korang down kan aku. memang MIA yang sanggup terima aku seadanya. segala kekurangan aku, hanya dia dapat terima.


and now, I feel like, eeuww. try nak berserah. hmm. sabar lah zannah. jangan risau. InsyaAllah, all this sucking fucking problems, will settle. I'll hope so :/ siapa taknak bahagia kan? macam dulu-2. lepak after kerja bagai.. aku rindu wehh korang yang lama. tapi ape bole buat. sabar. Yang kt atas sentiasa memerhati. MIA selalu pesan, buat taktahu and ade hikmah semua ni jadi.. kan? so, be nice jea gn semua orang.


wahai readers sekalian, aku harap korang berhati-2 gn kawan-2 sendiri. neither kawan baik. tetap ade yang nak tikam blakangg. ohh maigoddd! panjang gila post kali ni. ahah, takpela. nak luah perasaan japp. boleh kan? #auwww. now, awkward ke tak, yang penting aku kerja nak cari rezeki. haa nmpk tak perubahan sikit :) come on. kau bolehh lah jah oi :DD awkward, please go awayy $.$




No comments:

Post a Comment