Monday, December 19, 2011

kaki wayangg :D

assalamualaikum :) hamboi kau gayahhh. belogg pun dah baru. siap beradap bersopan bagai. hehe. jelous? ahahah. takyahla nak jelous sangat :) ni nak sokseksoksek sikit. takbanyak. sikit jea. :D actually dari petang tadi aku nak keluar. #apepasal ayat aku takde shotfom?hahah lantakk. then, hujannn jea. kejap kejap gerimis. kejap kejap lebat. kecik hati tauuu kita xD


at last dapat jugak kita kelua. then meet rara. tapi takberapa nak lama sangat sebab dia tenga datinggg. untunglah kan? aku terus jea naik wayang. kalau lah cinema tu ade suara, dah lame dia nak ckp yg 'asik asik muka budak ni.' hahaha. tauu dah nyahh. aku memang saje nak lepak wayang. meet kak zue. sedikit terdetik hati aku nk tgok movie. wooo lek lek. takkan nak tgok sensorang kan? nanti sejuk nak hugg sape? nak berbual gn sape? and so on so on lahh.


sepantas kilat aku call mama and MIA. nak makesure yang they all free tonight. yelaa nak bawak diorang tengok SONGLAP. best ke tak? wallahualam.. yg penting aku nak bawak diorg. dah lame tak tgok movie same same mcm tu -.- tuu yg rinduu. tulahhh kau. busy keje kan zannah T.T okeyy stop it. now nak siap siap. rasa nyaaa pakai baju tadi jea. hahah. mamposss la orang perasan ke tak. memamg aku suka ahh cmtu. teeeheeee :')

No comments:

Post a Comment