Friday, December 16, 2011

fakta menarik tentang couple gn guy berumur and guy bawahan:)

facts.
pernak tak kauorg nmpk sblm ni, ade couples yg mcm takberapa nak kene?
kata kasar, tk secocok?
haa. mesti pena kan.
noo. takde niat nak mengutuk.
ini facts okey. kalau terasa, maaf. sbb aku tk mksudkn sesiapa.
terasa jugak? aku tembakk kau. haha.
firstly, bout guy yg terlalu berumur.
means mcm guy tu 30 mybe, girl tu pulak bru 20.
uwooo. manyak beza.
ini yg aku bace dlm stu artikel la kan. bout lelaki berumur. aku tak copy okeyy.
hehe. lelaki berumur ni kuat jelous.
terlalu mengongkongg. yess. sgt-sgt mengongkong.
#ni betol sbb aku pena kena. ahha.
then, hati pn mestilah berbeza kan?
si guy nak kn yg ni, girl ni taknak. haaa mcm tulaa.
and so on so on laaa kan.
and then, guy berumur ni terlalu ikut perasaan. ego mmg kompom-kompom la jahh oi.
if they all da break, mesti guy ni nak berbalas dendam.
PHD bhaii. tetap ade punyee. dy tak kn puas selagi tak tgok ex girl dy jatuh :)
hebat kan mereka? so, renung-renungkan.
aku bkn takbg kauorg couple lelaki berumur, cuma kena pandai carik.
ONE IN THE MILLION. :)
secondly, guy bawahan. haaa yg ni tak berapa ramai skg ni.
guy bawahan ni pulak takbole pk jauh taww.
worse words dy, tak matangg. yaa tak matang.
so, pandai-pandai la ye nak ubah mereka-mereka ini semua.
then, diorg ni if da break, haa mula lah bercerita buruk tntg si gadis.
then, minta balek barang-barang or ape-ape jelaa yg guy ni bg kt girl tu.
bile hati da panas, they all ego. ikut kan sgt perasaan.
haha. penatla menaip weyh. tp sorry,
ini semua adalah FAKTA.
bace tak? fakta. jgn nak terasa bagai. aku tembakk sekor-sekor.
fakta ni saje aku nak share gn kauorg.
nothing imposibble kan dlm dunia ni?
so, moga bijak memilih :DD

No comments:

Post a Comment