Wednesday, December 14, 2011

masalah masalah masalah &&& masalah T.T

haisehh. dear readersss.
masalah lagi. pinjam bahu bole?
nak bg ke tak? takbg aku tembak. ahahah.
fiewwww~
firstly aku nak ucap congrats kat badagong siall yg berjaya buat aku di pinggirkan.
nak award tak bro? nt aku tempah bagi kau oke?
akhrnya kau mengaku kan mmg kau yg bercerita hal buruk aku bagai.
nahh award. nk sgt kan? here you are bro.
if you wanna me to face it, here.
i'm here sial.
takpayah nak gebanng sgt jadi org. umur dah meningkat.
nak berlagak sgt knp? mulut kau tu lagi kotor aa dari toilet Km tu haa!
takguna nak tunjuk baik dpn aku. takguna.
aku taknak pandang pun oke!
kau dah buruk kn nama aku, smp semua pinggirkan aku,
senang-senang nak say sorry.
sorry kau tu aku dah campak kt tasek Chini sane. jauh kan?
haaa pegila kutip sanee. pegi.
yeahh bebb. i do hate you.
and i've just lost all respect to you.
lost my love to you all.
beb, shame on you oke. now, aku janji yg aku tak kan lagi jd mcm dlu.
berdiam diri itu adalah aku.
do hate me? GTH laa.
do i care bout you anymore.
fiewwwwww ! lega huh -,-
akhirnyaa lepas semua. aku dah taknak menangis lagi.
cukuplaaa. from now, only MIA.
MIA
MIA
MIA
MIA
MIA
MIA
MIA
MIA
MIA
MIA
MIA
MIA
MIA
fuhhhh. now, time too sleep.
I'M TRYING TO FORGET EVERYTHING.
GODD, HELP ME -.-
I'VE LOST EVERYTHINGTHERE.
T.T

No comments:

Post a Comment