Monday, December 12, 2011

taksalah nak cari gado gn kau :D

assalamualaikum.
good. semakin better mcm ni.
sudah semestinya lah kan. taknak la pk bnde remeh temeh ni lg.
buat saket hati je. org taknak layan sudah.
aku tak mengharap. cukuplah airmta ni jatuh sbb kauorg.
taknak aku sia-sia kan lagi airmata ni haa.
tp ade satu lagi masalah.
yang ni tak habes-habes nak cari masalh gn aku.
entah hape tah tak kene.
mula-mula txt aku ckp jgn kacau bf dy. woi!
laki kau yg msg-msg aku bagai. tampa nak?
pastu aku lyn kn lagi. budak-budak kn.
pastu lagi sedap, dy bercerita gn org aku nak rampas laki dy.
eeeuuwww. tolonglah. aku takbuat, kau sebok cerita ckp aku buat.
TAKSALAH NAK CARI GADUH GN KAU.
budak-budak agas kan.
okay takpe, kau nak sgt kan cerita tu jadi betol?
hah meh aku buat. kau lek jee okey?
tapi kan............................................................
haih bile pk-pk balek, takguna lah layan org mcmni. takde maruah.
nak post dlm Fb bagai. berani jumpe dpn. kan senang.
kau tu haa cemburu buta.
layan jantan laen, sikit pun aku takheboh. bguslah tu kan?
kau je yg baik tau? org laen semua jahat.
dah kantoi gn membe-membe, nk cerita hal org lain.
mmg. tak hot pun nyahh. geli adelah.
okey laa. rase semakin kotor pulak belog aku ni nk bercerita hal kau.
sekadar untuk basa-basi sudah.
so please beware okey? aku tak kacau kau, jgn nk usik aku.
YOU BETTER BEWARE WOMEN.
mujurlah MIA ade. banyk nasihatklan aku. thanks la MIA oi.
sayang by <3

No comments:

Post a Comment