Tuesday, December 6, 2011

seksa bila di tinggalkan kan.

seksa kan bila di tinggalkan mcm tu ajee.
mmg. aku ade bkawan gn someone ni.
kawan jee okey.
mula-mula mmg dy okey.
dy buat aku hepy. hepy sgt.
smp kdg-kdg aku lupa yg dy hanya KAWAN.
dy layan  aku mcm gf dy.
ss mlm-mlm. amek aku balek keje.
and one day tu dy mcm entahla.
dy ckp dy nk kwn jee.
mmg lah. abes aku buat ape seyh. dy tgl kn aku mcm tu ajee.
mmg seksa. haihh, ape salah aku?
kau blah cmtu aje.
sedangkn kau berjanji mcm-mcm gn aku.
kau ckp kau taknak tgok aku cntct org laen.
kelua gn org laen.
ape cerita tuh? aduhhh. seksa sial.
kau senang. kau ade rupa. petik jee sepuluh tgu.
fieww seksa. merana.
hmmm.
okey takpe. mungkin kau bkn milik aku. tp kau tgl kn aku shock bai.
aku sorg-sorg. lagi semalam aku balek keje, jantan sial mane tah kejar aku dari km tu smp uma.
hebat kn? sialan betol. balek jee mau tak melalak.
mama dah bising soh benty keje. mlm ni balek 3pg.
ya allah. besar dugaan.
sabar zannah. ade hikmah semua ni jadi.


No comments:

Post a Comment