Friday, January 27, 2012

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum :)


Syukur. one word yang aku nak jerit jee sekarang ni. syukur sangat sangat. a few days aku Mc, Tuhan buka pintu hati aku ke jalan yang benar. memang lah sebelum ni benar. tapi ade senget benget nye jugak. yee dak? hehe. tak kisah lah orang nak cakap aku ape. yang penting, aku tahu ape aku buat. nak kutuk? for sure lah boleh :) dosa kan masing masing. tak kisah. betul :D


Alhamdulillah aku semakin okay. better than before this. yela, selalu nye asyik nak gaduh jee dalam ni. by the way, blog pun semakin berhabuk. mak lupa nak cuci. kahkahkah. stop it zannah -.- beradap sikit ea? :D another prob. aku demam. two days aku Mc. tapi tak kemana pun dapat Mc. means, tak baik lagi demam nya. demam mengada ni. ubat dah segantang aku telan. berulat perut aku makan ubat je. ape aku merepek ni? haha. okay, stop sampai sini. haa mesti tertanya tanya kan kenapa aku bersyukur sangat? bentar ya buk :D





alhamdulillah kan?
bersyukur aku ke hadrat Ilahi :)

afta this, kena lah buang baju baju tak cukup kain tu. haha. poyo kan? bia ah. blog aku. lawo muka kau :DD okay lah, nak tidur. sleepy siot :)

No comments:

Post a Comment