Thursday, November 22, 2012

YOU'RE THE NUMBER ONE FOR ME !

Assalamualaikum...


 firsl of all aku nak say sorry sebab dah lama gila tak meng-update blog ! sumpah busy. sorry yaa my shayang ! :D ehh, lupa nak story pasal title kat atas tuh, mesti semua nak tahu kan? heee. yes! thats my BEYONCE ! nama dia, NMKA. ape tu? haa, ;lek luuu :D wah gitu. ayat takboleh blah. hehe. okay okay, nak story lah ni. :)


actually aku dah lama kenal NMKA ni. dari start last year. bukan kenal apa la, kenal camtu je. sebab NMKA ni rajin gila pergi wayang dgn gf dia. DULU laaa. kalau sekarang, nak kena dia! ahahah :D dia memang handsome! seriously aku dah start suka. suka jelahhh. no doubts meaning okay girls? teehee. then, dia im aku kat Fb bagai, tapi kami cuma kawan. number hp pun tak bertukar. then, after aku break-up haritu, aku try contact dia balik. by Fb lah kan. then, kiteorang tukar number hp. by the way, aku single, dia pun single. then kiteorang kawan jelahh. tak terfikir pun nak bercinta. aku kalau boleh taknak dulu, tapi Tuhan Maha Kuasa kan. maka dengan rasa gembiranya, wahh ayat. hahaa. kami pun decide nak serious bila dia balik sini 10/10/12 haritu. baru lagi kan? yaa memang still baru hubungan kami ni. sangat baru.


so, makanya, begitulah ceriteranyaaa :) nak tengok? alahai, mana boleh. ahahha. later aku sumbat pict kiteorang okay? so, mana mana yang nak sangat tahu apa status aku sekarang, this is it! Bakal Isteri NOR MOHAMAD KHAIRUL ANUAR BIN TUAH. terkejut? aku lagi terkejut! hehe, doa doa kan kami yaa korang. begitulah perancangannya. doa kan kami! :D








          

No comments:

Post a Comment